مقالات وب سایت

خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران

با خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران از مزایای ویژه ای بر خوردار می شوید که فروشگاه ها و یا  تولیدی های بازار مبل این مزیت ها را نخواهند داشت یا اگر هم این مزیت ها را دارند بسیار کم رنگ و یا ضعیف تر آن را ارائه می دهند.

کارخانه ها و کارگاه های تولید مبل، دارای بخش های مختلفی برای بهبود عملکرد خود هستند، یکی از بخش ها، بخش تحقیق و توسعه است که فعالیت هایی مثل طراحی مبلمان هم زیر مجموعه آن حساب می شود. در کارخانه ها، مدل های مبلمان به روز رسانی می شوند و در زمان مشخص مبل های جدید را به بازار ارئه می کنند.

ویژگی های یک تولید کننده خوب

بهترین کارخانه تولید مبل در درجه اول باید محصولات با کیفیت و با دوام تولید کند و خدمات پس از فروش را با بالاترین سطح کیفی به مشتریان ارائه کند. نباید قیمت را ملاک انتخاب خود قرار بدهید چون ارزان بودن ممکن است به معنای متریال بی کیفیت باشد.

یک تولید کننده خوب باید در کار خود نظم داشته باشد چون فقط با نظم می توان یک کار را به موقع تحویل مشتری داد. همچنین تولید کنندگان معتبر مبلمان باید در عین حال صبور باشند و بتوانند با کمبود ها و مشکلات و محدودیت ها سازگار باشند.

خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران نسبت به بقیه فروشگاه ها

  1. داشتن اهداف و چشم انداز های طولانی مدت: اتفاقی که برای تولیدی های نامعتبر و یا بعضی فروشگاه می افتد که یک شبه افتتاح و یک شبه تعطیل می کنند، در سابقه کارخانه های معتبر دیده نمی شود. آن ها با سرمایه گزاری های کلانی که برای تولید انواع مبلمان انجام می دهند، دارای چشم انداز و اهداف های مشخص و بلند مدتی هستند که با گذشت زمان در مسیر پیشرفت و بهتر شدن قرار می گیرند.و سعی می کنند تولیدی با کیفیت و به صرفه به مشتری ارائه بدهند.
  2. طراحی و تولید حرفه ای به سلیقه مشتری: با خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران می توانیم طرح و رنگ دل خواهمان را سفارش بدهیم و طرح مورد نظرمان را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب تر دریافت کنیم.
  3. قبول مسئولیت در کارخانه ها: بد قولی و تاخیر در کارخانه ها خیلی کمتر از فروشگاه ها است و این به خاطر قبول مسئولیت در بخش های مختلف کارخانه است.
  4. نمایندگی ها وشعبه های فروش در شهرهای مختلف: کارخانه تهران معمولا به صورت مستقیم اقدام به فروش محصول خود نمی کند. فروش آن ها به عهده ی شعبه ها و نمایندگی ها است که با توجه به سیاست های کاری که کارخانه تعیین می کند، فعالیت می کنند. قیمت ها و خدمات در تمامی نمایندگی ها و شعبه ها به صورت یکسان و بسیار به صرفه است.

تولید کنندگان داخلی، سعی می کنند برای آسایش بیشتر مشتریان خود در اکثر شهرهای مهم و مرکز استان ها، نمایندگی وشعبه داشته باشد و از طریق سایت های فروش آنلاین مبلمان که طراحی کرده اند توانستند که امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان خود فراهم کنند.

  • ضمانت و خدمات پس از فروش: مزیت خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران ضمانت نامه هایی معتبری است که این شرکت به محصولاتش می دهد. به گونه ای که به مفاد ضمانت نامه کاملا وفا دار خواهد بود پس می توانیم به ضمانتی که می دهند یا به خدمات پس از فروش آن ها اطمینان داشته باشیم.
  • بسته بندی و حمل ونقل حرفه ای: کارخانه های معتبر مبل تهران مبلمان را در پک های ویژه ی حباب دار با نام و لوگوی شرکت به مشتریان تحویل می دهند آن ها با این کار از صدمات احتمالی به مبلمان جلوگیری می کنند و حمل و نقل هم توسط نیرو های استخدامی خود کارخانه انجام می شود.
  • جشنواره های فروش: مشتریان می توانند در جشنواره های که توسط کارخانه ارائه می شود از تخفیفات خرید مبل بهره مند شوند و مبل های زیبایی مانند مبل چستر و مبل راحتی، مبل کلاسیک و مبل تخت خواب شو را با قیمت مناسب خریداری کنند. این کارخانه ها معمولا دارای باشگاه مشتریان هستند که تمامی جشنواره های فروش را از طریق راه های ارتباطی به اطلاع مشتریان خود می رسانند.

مزایای خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران:

خریدن مستقیم مبل از کارخانه ها مزایای قابل توجهی برای مشتریان دارد به دلیل حذف شدن واسطه ها در زنجیره فروش و توزیع، قیمت مبلمان به قیمت تمام شده آن ها خیلی نزدیک است. این تولیدی ها محصولات خود را با سود بسیار کمی به مشتریان خود ارائه می دهند. امکان تحویل مبلمان از درب کارخانه به منزل مشتریان وجود دارد و ارسال بار توسط پرسنل با تجربه با بسته بندی مخصوص انجام می شود. و در صورت اسیب دیدن مبلمان طی حمل و نقل امکان تعمیر و جبران خسارت برای مشتریان وجود دارد.

خرید اینترنتی مستقیم مبل از کارخانه

ما می توانیم با استفاده از سایت های معتبر و یا صفحه های اینستاگرامی کارخانه ها، انواع مبلمان را در سبک های مختلف و زیبا با کیفیتی بسیار عالی مشاهده کرده و مناسب ترین سبک مبل متناسب با دکوراسیون منزل خود را همراه با رنگ مورد علاقه مان انتخاب کرده و آن را سفارش دهیم و بدون هیچ رفت و آمدی به کارخانه آن را درب منزل تحویل بگیریم.

زمانی که دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستید باید این نکته را در نظر داشته باشید که خرید مبل از تولیدی به معنای دریافت کالا در مدت زمان کوتاه نیست و اگر از طریق سایت کارخانه مبلمانی را سفارش دادید حداقل 20 تا 30 روز زمان برای تولید و دریافت کالا نیاز است تا محصول شما به دستتان برسد.

کلام آخر

با توجه به مواردی که در مقاله بالا گفتیم خرید مبل از طریق فروشگاه های آنلاین مبل که انواع مبلمان را مستقیما از خود کارخانه به فروش می رسانند، مزایای بسیاری دارد، اول این که به کم شدن هزینه ها کمک کرده و واسطه ها را حذف می کند. دوم اینکه، می توانیم به انتخاب خودمان، سبک، تم و استر رویه مبل را را سفارش داده و حتی سایز مبل خود را انتخاب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *