مقالات وب سایت

مبل راحتی پوست پیازی را با چه وسایلی ست کنیم؟

مبل راحتی رنگ پوست پیازی یکی از انواع مبل های راحتی است که به واسطه رنگ زیبایی که دارد مورد توجه عده بسیاری  قرار گرفته و از آن در منزل، اداره، شرکت، محیط کار و … استفاده می کنند. رنگ پوست پیازی که نزدیک به رنگ بنفش روشن است یکی از رنگ های ملایم است که از رنگ های ترند سال به حساب می آید.

مبل های راحتی همان طور که از نام آن ها پیداست بسیار راحت هستند و برای استراحت و محیط دندانپزشکی، اداره، شرکت و … بسیار  گزینه به جایی به حساب می آیند. این مبل ها در انواع 5 نفره، 8 نفره و … وجود دارند و در نمونه های مختلف و ابعاد مختلف تولید می شوند که هم برای خانه های کوچک و هم سالن های بزرگ گزینه بسیار خوبی به شمار می روند. از جمله انواع مبل راحتی می توان به مبل ال، مبل چستر و … اشاره کرد.

مبل راحتی رنگ پوست پیازی از خانواده بنفش و صورتی است و می تواند بسیار متنوع عمل کند. شاید برای شما هم جای سوال باشد که مبل راحتی رنگ پوست پیازی را با چه وسایلی ست کنیم و در چه دکوراسیونی می توان از آن استفاده کرد. به این منظور در  ادامه به شما راهکارهایی می دهیم تا به واسطه آن بتوانید بهترین انتخاب را برای این مبل زیبا و چشم نواز داشته باشد.

آشنایی با دکوراسیون مبل راحتی رنگ پوست پیازی

دکوراسیون  مبل راحتی پوست پیازی لازم است با دقت انجام گیرد تا بتواند فضای آرامش بخش و زیبایی را ایجاد کند. امروزه استفاده از این رنگ بسیار رایج است و یکی از سبک هایی است که عده بسیاری از آن استقبال می کنند.

طرفداران استفاده از دکوراسیون ملایم روزانه در حال افزایش هستند و همان طور که مبل راحتی رنگ ذغالی طرفداران زیادی دارد انواع مبل های رنگ روشن و ملایم نظیر  رنگ های آبی، صورتی، بنفش روشن و نیز طرفداران خاص خود را دارند. از جمله نکاتی که در دکوراسیون مبل راحتی پوست پیازی لازم است به آن توجه شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1: چیدمان وسایل و جایگاه مرتب آن ها

یکی از نکات ضروری در دکوراسیون مبل راحتی رنگ پوست پیازی این است که هر وسیله ای در اتاق شما دقیقا کجا قرار بگیرد. تقاون وسایل و هماهنگی آن ها می تواند سالن محیط کار شما و یا سالن خانه شما را به یکی از زیباترین مکان های دنیا تبدیل کند. نجوه چیدمان وسایل لازم است اصولی و منظم باشد و با استفاده از قاعده خاصی وسایل مختلف در جای مناسب خود قرار گیرند تا فضای زیبا و چشمگیری ایجاد شود.

2: داشتن نور طبیعی

یکی از عوامل موثر در زیبایی دکوراسیون متناسب با مبل پوست پیازی تابش نور طبیعی است. این نور را می توان با نور پنجره ها، بازشوها، گلخانه و حتی لوستر ها و لامپ های درشت در صورت لزوم تامین کرد.

3: تناسب پرده با مبل

استفاده از پرده متناسب با رنگ مبل یکی دیگر از نکات ضروری در دکوراسیون مبل پوست پیازی به حساب می آید. استفاده از پرده های بنفش روشن، یاسی و صورت ملایم در کنار مبل پوست پیازی می تواند فضای دلنشینی درخانه شما ایجاد کند. زیرا این رنگ های روشن جلوس ورود نور به اتاق را نمی گیرند.

4: اکسوسوری های مناسب

استفاده از اکسوسوری های مناسب یکی دیگر از نکاتی است که باید در دکوراسیون منزل مد نظر قرار گیرد. استفاده از تابلوهای مناسب و زیبا از خانوده بنفش تیره و ارغوانی در کنار مبل پوست پیازی فضا را شادتر و سرزنده تر می کند.

استفاده از این رنگ ها از یکنواختی و خستگی فضا جلوگیری به عمل می آورد. همچنین قرار دادن یک گلدان یاسی زیبا در وسط پذیرایی بر روی میز و یا استفاده از گیاهان مخصوصا گیاهان با رنگ های زیبا نظیر حسن یوسف و بنفشه می تواند زیبایی فضای خانه شما را چندین برابر کند.

اگر مبل راحتی رنگ پوست پیازی را در مکانی استفاده می کنید که کمد و بوفه دارد استفاده از کمد به رنگ سفید می تواند گزینه بسیار مناسبی به شمار رود. همچنین استفاده از کوسن های طرح دار سفید و سفید شیری و همچنین آبی روشن در ترکیب با مبل آبی روشن می تواند بسیار زیبا و آرامش بخش باشد.

5: کف پوش ، فرش و زیر انداز

از دیگر گزینه های مهم در دکوراسیون مبل راحتی رنگ پوست پیازی استفاده از فرش مناسب است. به این منظور استفاده از رنگ های ملایم صورت و یاسی گزینه خوبی به شمار می رود. همچنین رنگ خاکستری روشن می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. استفاده از فرش های دارای طرح ریز با حاشیه های قرمز لاکی گزینه دیگری است که زیبایی و شادابی به محیط خانه شما می دهد. یک زیر انداز بنفش تند در زیر میز می تواند ترکیب رنگ بسیار جالبی را با مبلمان پوست پیازی ایجاد کند.

6: رنگ دیوارها

رنگ دیوارها یکی دیگر از گزینه هایی است که در دکوراسیون مبل پوست پیازی تاثیرگذار است. برای این مورد استفاده از دیوارهای با طرح های ریز صورتی، پوست پیازی و ارغوانی روشن می تواند گزینه بسیار جالبی باشد. همچنین دیوار سفید نیز با رنگ ارغوانی هماهنگی دارد. لازم به ذکر است در دکوراسیون مبل پوست پیازی معمولا از اکسوسوری های با رنگ های شاد و یا تند استفاده می شود وگرنه بقیه بخش ها مانند رنگ مبل هستند.

مزایای استفاده از مبل راحتی پوست پیازی

مبل راحتی رنگ پوست پیازی به واسطه رنگ زیبا، ملایم و شادی که دارد می تواند در زیبایی منازل شما بسیار اثر گذار باشد. در محیط های کاری این رنگ آرامش بخش بوده و سبب می شود بتوانید قراردادهای کاری خود را با ساز و آرامش بیشتری ایجاد کنید.

از طرفی  این رنگ در ایجاد حس آرامش  و رضایت مراجعان، مشتریان و بیماران شما با توجه به حرفه ای که دارید بسیار اثرگذار است. رنگ پوست پیازی را می توان با سایر مبلمان نظیر رنگ های طوسی، آبی روشن، سفید، یاسی و … ترکیب کرد و فضایی متفاوت را ایجاد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *