مقالات وب سایت

مبل راحتی فیلی رنگ: یک انتخاب به روز برای دکوراسیون منزل شما

مبل راحتی فیلی رنگ، یکی از مبل هایی است که امروزه مد شده است و در حال حاضر مانند مبل راحتی پوست پیازی یکی از مبل های پرطرف دار است که در این مطلب راجع به آن بحث خواهیم کرد و به ترکیب آن با دیگر رنگ ها خواهیم پرداخت.

رنگ فیلی چگونه رنگی است؟

همان گونه که از اسم مبل فیلی رنگ پیدا است، این مبل به رنگ پوست فیل می باشد، رنگی که به سمت طوسی روشن می رود و در دسته رنگ های خنثی جای می گیرد که می توان آن را با رنگ های بسیار دیگری هماهنگ و ترکیب کرد و به دلیل اینکه در دسته رنگ های روشن و خنثی جای دارد و با تمام رنگ ها همخوانی دارد از محبوبیت زیادی برخورد دار است بنابراین اگر به دنبال بهترین و بروز ترین مبلمان هستید مبلمان فیلی را در الویت خرید خود قرار دهید.

مبلمان راحتی فیلی رنگ همان گونه که از اسمشان مشخص است یکی از مبل های راحتی می باشد که برای نشیمن هایی با سبک مدرن یک ایده خوب بوده و بسیار راحت هستند که به هنگام نشستن بر روی آن ها احساس راحتی کرده و نیز می توان بر روی آن ها دراز کشید و حتی بعضی وقت ها خوابید.

دلایل انتخاب مبل راحتی فیلی

انتخاب مبل به رنگ فیلی به دلایل مختلفی از جمله موارد زیر توسط بسیاری از افراد انجام می گیرد.

1- خنثی بودن

از آنجا که مبل فیلی رنگ یک مبل خنثی است می توان آن را با تمام رنگ ها ترکیب کرد بنابراین یکی از دلایل اصلی انتخاب این رنگ توسط افراد خنثی بودن آن است.

2- هماهنگی با تم رنگ های گرم و سرد

رنگ فیلی که شباهت نزدیکی به رنگ خاکستری دارد و می توان گفت که در همان گروه رنگ قرار دارد را می توان هم با رنگ های گرم مانند رنگ بژ و شنی هم با رنگ های سرد مانند آبی ترکیب کرد و این نیز یکی دیگر از دلایل انتخاب آن می باشد.

3- جذابیت بخشیدن به ساده ترین اشکال

 مبل راحتی فیلی رنگ در مبلمان را می توان با ساده ترین شکل های مبلمان نیز به کار برد و یک چیدمان شیک آفرید.

4- مناسب برای دکوراسیون براق

می توان مبلمان راحتی فیلی رنگ را برای دکوراسیون براق به کار گرفت زیرا یک رنگ خنثی است و در کنار دکوراسیون براق جذابیت منزل را چند برابر می کند.

5- ایجاد تعادل در سبک دکوراسیون

با استفاده از مبلمان فیلی رنگ می توانید در دکوراسیون منزل خود تعادل برقرار کنید زیرا به دلیل خنثی بودن این رنگ می توان رنگ های روشن را خنثی کرد و نیز سادگی و بی روحی رنگ های تیره را با رنگ روشن تر فیلی در منزل و به خصوص در مبلمان از بین برد.

6- مناسب برای به چشم آمد دیگر وسایل در خانه

از آنجا که مبلمان فیلی رنگ راحتی، خنثی هستند می توانید از آن ها به عنوان پیش زمینه استفاده کنید و برای به نمایش گذاشتن دیگر لوازم اتاق نشیمن از جمله فرش ها و تابلو ها از این مبلمان  سود ببرید یعنی این که اگر می خواهید توجه مهمانان به تابلو یا فرش و دیگر وسایل اتاق نشیمن شما جلب شود از این مبلمان استفاده کنید تا به عنوان پیش زمینه توجه افراد را کمتر به خود جلب کنند.

7- مبلمان راحتی با شما ماندگار خواهند بود

از دیگر دلایل انتخاب مبلمان راحتی فیلی رنگ آن است که به دلیل آن که افراد از داشتن آن ها خسته نمی شوند برای چندین سال قابلیت استفاده دارند و نیاز به تعویض زود هنگام مبلمان نیست که از صرف هزینه های جدید جلوگیری می شود. از دیگر دلایل انتخاب این مبلمان ماندگاری بالای آن ها است.

ترکیب مبلمان فیلی رنگ با دیگر رنگ ها

مبلمان فیلی رنگ را همچون مبل چستر طوسی می توان با رنگ های مختلفی از جمله موارد زیر ست و هماهنگ کرد.

 1- مبل فیلی رنگ با رنگ گلبهی

می توان برای زیبایی دکوراسیون منزل خود از ترکیب چشم نواز مبل فیلی رنگ با کوسن های گلبهی و یا برعکس مبل گلبهی با کوسن های فیلی رنگ استفاده کرد.

2- مبل رنگ فیلی به همراه کوسن سبز

از دیگر ترکیب های مناسب برای رنگ فیلی، ترکیب رنگ سبز به خصوص سبز یشمی است که می توانید کاناپه ها را از رنگ فیلی و کوسن ها را از رنگ سبز انتخاب کنید و یک ترکیب رنگ جذاب برای منزل خود بیافرینید.

3- رنگ سفید و فیلی

رنگ سفید نیز همانند رنگ فیلی یکی از رنگ های خنثی است که می توان آن را با رنگ های مختلف از جمله همین رنگ فیلی ترکیب نمود و زیبایی چشم نوازی به منزل خود بخشید.

4- رنگ فیلی و کرم

از دیگر رنگ های مناسب فوق العاده زیبا برای ست کردن با رنگ فیلی در مبلمان رنگ خنثی کرم است که ترکیب این دو رنگ خنثی، ظاهری شیک به دکوراسیون منزل ما می دهد.

5- ترکیب رنگ فیلی و خردلی

برای رنگ فیلی در مبلمان می توان از رنگ خردلی نیز استفاده کرد و کاناپه ها را از رنگ فیلی و کوسن را از رنگ خردلی انتخاب نمود.

6- رنگ فیلی و رنگ قهوی روشن

مبلمانی با رنگ فیلی را می توان با رنگ قهوه ای روشن نیز ست کرد که بهتر است کاناپه را از رنگ فیلی و کوسن ها را از رنگ قهوه ای روشن انتخاب نمود.

7- رنگ فیلی وزرد طلایی

رنگ زرد طلایی که یک رنگ محبوب و چشم نواز است یکی دیگر از رنگ هایی است که می توان آن را با رنگ فیلی برای وسایل منزل و از جمله مبلمان استفاده کرد که می توانید کاناپه را از رنگ فیلی و کوسن را از این رنگ انتخاب کنید.

8- رنگ آبی روشن و فیلی

از دیگر رنگ ها برای ترکیب با رنگ فیلی در مبلمان رنگ آبی روشن است که با ترکیب با این رنگ نمای جذابی ایجاد می کند و می توان کاناپه را از رنگ فیلی و کوسن را از این رنگ انتخاب کرد همچنین حالت عکس آن را هم می توان به کار برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *