مقالات وب سایت

مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین

خرید مستقیم مبل از تولیدی سبب می شود شما بدون تحمل مشکلات مربوط به حمل و نقل بتوانید به راحتی مبلمان مورد نظر خود را خریداری نمایید.خرید مستقیم مبل از تولیدی معمولا به روش های آنلاین و آفلاین انجام می شود، این در حالی است که در روش های آفلاین به دلیل این که هزینه های حمل و نقل و همچنین حمل بارسختی های خاص خود را دارد افراد ترجیح می دهند از روش های آنلاین برای خرید مبلمان استفاده کنند.

خرید مستقیم از تولید کننده یکی از مهمترین مزایای خرید آنلاین مبل  است. در حقیقت شما در هر جایی از کشور که هستید می توانید مبلمان مورد نظر خود را سفارش دهید. البته برای خرید مبل به صورت آنلاین لازم است نکاتی را در نظر بگیرید که بی توجهی به آن ها سبب می شود نتوانید مبلمانی که مد نظر شماست را به خانه بیاورید. بنابراین لازم است با روندخرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین آشنایی داشته باشید.

مراحل خرید مستقیم مبل از تولیدی

برای خرید بدون واسطه مبل آنلاین لازم است اطلاعاتی داشته باشید و مراحلی طی کنید تا خرید شما با موفقیت انجام شده و خرید استانداردی داشته باشید. این مراحلرا در ادامه توضیح می دهیم.

1: بررسی مشخصات مبل

برای خرید مبل مورد نظر خود ابتدا لازم است مشخصات مبل را بررسی کنید تا بتوانیدمبلمان مناسب کاربرد خودتان را به درستی انتخاب کنید برای مثال ارتفاع، طول و عرض مبل از اهمیت زیادی برخوردار است تا بتوانید متناسب با فضای خانه یا محیط کار خرید کنید.

در نتیجه شما با مراجعه به فروشگاه ها می توانید اندازه های مورد علاقه خود را یادداشت نموده و هنگام ثبت سفارش به آن ها توجه نمایید. اگر برندی که در دسترس شما است با برند مورد نظرتان یکسان است می توانید مشخصات آن و شماره مبل را یادداشت کرده و همان نوع مبلمان را در سایت ها به راحتی پیدا کنید. لازم به ذکر است که مشخصات تمام مبل ها در سایت موجود است و می توانید قبل از ثبت سفارش آن ها را با دقت بررسی کنید.

2: ارائه مشخصات به کارشناسان فروش مبل

یکی از کارهایی که می توانید برای خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین انجام دهید کمک گرفتن از مشاوره کارشناسان است. شما می توانید مشخصات مبل مورد نظر خود را به کارشناسان فروش ارائه دهید تا مشاوران مناسب ترین مبل را به شما پیشنهاد می دهند. همچنین می توانید هزینه های مربوط به خرید و حمل و نقل رابپرسید و با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید مبل در نظر گرفته اید مناسب ترین مبل را انتخاب کنید.

3: بررسی شرایط مختلف خرید مستقیم مبل از تولیدی

لازم است تمام شرایط خرید و حمل و نقل مبلمان را از کارشناسان جویا شوید تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید. برای مثال از نحوه ارسال، مدت زمان ارسال و … مطلع شوید. همچنین مهم است که در مورد گارانتی محصول و این که اگر محصول شما در حین حمل و نقل آسیب دید هزینه آن بر عهده چه کسی است؟ از فروشنده سوال کنید و یا شرایط آنها را در سایت فروش اینترنتی چوب و مبلمان بخوانید.

4: تحویل گرفتن مبل

پس از انتخاب مبل مناسب و همچنین سفارش آن نوبت به تحویل مبل می رسد. لازم است هنگام تحویل مسئول  ارسال تولیدی مبلمان برای تحویل یک روز قبل با شما هماهنگ میکند.

شیوه خرید مستقیم مبل از تولیدی

شما می توانید انواع مختلف مبل مثل مبل راحتی لمسه دوزی، مبل کلاسیک، مبل vip ، مبل سلطنتی ، مبل چستر، مبل تختخواب شو، مبل ال و … را به صورت مستقیم از تولیدی ها خریداری کنید. همچنین خرید مبل به صورت عمده سبب کاهش هزینه های حمل و نقل و برخورداری از تخفیفات ویژه می شود. اما برای خرید امن به صورت اینترنتی لازم است به نکات مهمی توجه کنید:

از معتبر بودن سایت مطمئن شوید

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید مبل به صورت آنلاین داشتن اشناییت و بخش رضایت مشتری در صفحات اینستاگرام سایت مبل آنلاین هستش. که شما با توجه به ارسالی های قبلی متوجه میشوید که از چه شرکت معتبری خرید خود را انجام میدهید.

2. شرایط و هزینه ارسال مبل را بررسی کنید

ارزیابی هزینه ها نکته دیگری است که در هنگام خریدمستقیم مبل از تولیدی باید به آن توجه کافی داشته باشید. برای مثال ممکن است یک تولیدی ارسال رایگان داشته باشد. تولیدی دیگر ارسال رایگان ارائه ندهد که این موارد در هزینه ها تاثیرگذار است. بنابراین برآورد هزینه ها به شما کمک می کند بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و از نظر مال نیز با مشکلی موجه نگردید.

مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین

  1. در خرید آنلاین شما مجبور نیستید مشکلاتی مانند مسافت، ترافیک و … را تحمل کنید و در خانه خرید خود را انجام می دهید.
  2. قیمت مناسب و کیفیت بالا
  3. ارائه مشاوره رایگان که منجر به انتخاب بهتر می شود.
  4. محصولات مدرن و به روز که هر هفته به سایت اضافه می شوند.
  5. ارئه برنامه حفاظت از مبلمان با توجه به نوع آن از طرف شرکت
  6. امنیت بسیار بالا در حفظ اطلاعات شما
  7. اراده اطلاعات کامل از هر محصول
  8. پرسنل کاردان، حرفه ای و مودب که آماده ارائه خدمات به شما هستند.
  9. ارائه مشاوره نحوه چیدمان و دکوراسیون مبل متناسب با طرح مورد نظر مشتری

جمع بندی

به شما توصیه می کنیم با داشتن آرامش و صبر و پس انداز حتما محصولی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید زیرا در غیر این صورت از داشتن آن لذت نخواهید برد. شاید فکر کنید خرید مبل به صورت حضوری مطمئن تر است اما بهتر است به مزایای خرید مبل به صورت آنلاین به خصوص امکان خرید مستقیما از تولید کننده که هزینه های شما را به طور قابل توجهی کاهش می دهد، نیز فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *