مقالات وب سایت

راهنمای خرید بهترین مبل های راحتی پنج نفره برای تغییر دکوراسیون

مبل راحتی پنج نفره یکی از گزینه های مناسب برای  تغییر دکوراسیون منزل است و چون می توان انواع مختلفی از آن را با قیمت مناسب تهیه کرد، بیشتر خانواده ها به سمت خرید و استفاده از آن تمایل پیدا کرده اند. مبل های راحتی بین مردم محبوبیت زیادی دارند که شاید مهمترین علت این محبوبیت، قیمت مناسب آن ها باشد. بنابراین در این مقاله شما را با نکات لازم قبل از خرید این نوع مبل و نیز چند مورد از انواع مبل های پنج نفره راحتی آشنا خواهیم کرد.

نکات مهم در خرید مبل های راحتی پنج نفره

برای خرید مبل های راحتی پنج نفره بهتر است علاوه بر قیمت، به نحوه ساخت و جنس تجهیزات به کار رفته در آنها توجه کنید تا بهترین و با کیفیت ترین مبل را به منزل خود آورده و دکوراسیون منزل تان را متحول کنید.

با توجه به رقابتی که بین تولید کنندگان مبلمان داخلی و وارد کنندگان مبل خارجی به خصوص ترکیه ای وجود دارد، برای تشخیص و انتخاب بهترین مبل که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشد، بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید.

1- اندازه و شکل مبل راحتی پنج نفره

اندازه مبل راحتی و شکل آن یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید این نوع مبل ها است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و با توجه به فضای اتاق پذیرایی خود آن را انتخاب کنید. برای مثال، اگر فضای پذیرایی شما کوچک باشد بهتر است، مبل های بدون دسته نسبتا باریک یا انواع مبل راحتی ال را خریداری کنید. اما اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن نسبتا بزرگی را دارید می توانید از مبل راحتی چستر یا مبل راحتی کلاسیک پنج نفره استفاده کنید.

2- اسکلت مبل راحتی پنج نفره

معمولا اسکلت ساختاری انواع مبل راحتی از جمله مبل های پنج نفره از جنس چوب، فلز یا ترکیبی از این دو است که شما باید با توجه به کیفیت بهتر هر یک از این جنس ها و با توجه به شرایط منزل و محل زندگیتان، آنها را انتخاب کنید. اگر محیط زندگی شما، نم و رطوبت دارد، به عنوان مثال در مناطق شمالی زندگی می کنید بهتر است اسکلت های چوبی را خریداری کنید اما در محیط های خشک، اسکلت فلزی مقاومت و ماندگاری بیشتری دارد.

3- ارتفاع مبل راحتی پنج نفره

به هنگام خرید مبل های راحتی پنج نفره یکی از عواملی که باید مورد توجه کامل قرار گیرد، ارتفاع مبل ها است. لازم است شما مبلی متناسب با نیازهای خانواده خود انتخاب کنید به طوریکه هنگام نشستن بر روی آن، پاها فاصله زیادی با زمین نداشته باشند و نیز میزان بلندی پشتی مبل متناسب با قد و گردن شما باشد تا دچار مشکل در این ناحیه ها نشوید.

4- فوم به کار رفته در مبل

همان گونه که می دانید در انواع مبل ها نظیر مبل های تخت خوابشو و مبل های راحتی پنج نفره با کیفیت از فوم های ویژه 30 کیلویی،35 ویژه ، 35 یورو با مقاومت بالا (HR) استفاده میشود. علت استفاده این نوع فوم ها در مبل راحتی مقاومت بالای آنها میباشد چون بیشتر از مبل کلاسیک،نشیمن آنها مورد استفاده قرار میگیرد. قابل ذکر است که فوم سرد را فقط در مبلمان کلاسیک و سلطنتی استفاده میکنند.

5- نوع پارچه

برای خرید مبل های راحتی باید به نوع پارچه به کار رفته در آن نیز توجه کنیم و  سرویس مبلی انتخاب کنیم که پارچه به کار رفته در آن دارای جنس مرغوبی بوده به راحتی پوسیده نشده و یا دچار لکه نگردد. برای انتخاب نوع و بهترین رنگ پارچه برای مبلمانتون میتوانید با کارشناسان مبل آنلاین تماس بگیرید.

6- طرح دسته ها

توجه به طراحی دست های مبل نیز اهمیت زیادی دارد. اگر مبل های راحتی می خرید که دارای دسته های پهن هستند مثل مبل راحتی چستر، حتما دقت کنید که پارچه های به کار رفته بر روی دسته آن ها از جنس و رنگ مرغوب باشند و با دیگر قسمت های مبل همخوانی لازم را دارای باشند.

7-رنگ مبل ها

رنگ مبل بیشترین تاثیر را در تغییر دکوراسیون منزل شما دارد پس بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی منزل تان همخوانی داشته باشد. از آنجاییکه مبل راحتی پنج نفره بیشترین استفاده را در اتاق نشیمن دارد و اکثر افراد خانواده به طور مداوم روی آن می نشینند، بهتر است مبل هایی با رنگی چرک تاب و تیره انتخاب کنید تا در اثر لکه یا گرد و غبار به سرعت زیبایی خود را از دست ندهد و کهنه به نظر نیاید.

8- میزان استحکام مبل راحتی پنج نفره

یادتان باشد هنگام خرید، سرویس مبلی را انتخاب کنیم که دارای جنس مرغوب و مستحکمی باشد و به زودی خراب نشود زیرا خرید مبل کار آسانی نیست و هزینه بالایی دارد. مطمئنا شمانمی خواهید که در مدت کوتاهی، مبل شما نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد پس خرید خود را از برندهای معتبر و تولیدکنندگان باسابقه انجام دهید.

 نمونه هایی از بهترین و جدید ترین مبل های راحتی پنج نفره

خرید مبل راحتی نیز مانند خرید مبل های راحتی جلوی تلویزیون یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود، طرح های متنوع آن را در فروشگاه های اینترنتی چوب و مبلمان مشاهده کرده و با قیمت بسیار مناسبی سفارش دهید.

اگر قصد خرید مبل راحتی پنج نفره را دارید، توصیه می کنیم به بهترین و بروز ترین مدل های موجود نگاهی بیندازید:

  • مبل راحتی مدل مورانو
  • مبل راحتی مدل مارتین
  • مبل راحتی مدل لارا
  • مبل راحتی هاوانا

خرید اینترنتی مبل راحتی

خرید اینترنتی مبل های پنج نفره راحتی در انواع مختلف بسیار راحت تر از مراجعه به فروشگاه های حضوری و صرف چندین ساعت وقت برای پیدا کردن مبل مناسب است. علاوه بر این، با توجه به اینکه تمامی محصولات، مستقیما از سمت تولید کننده به فروش می رسد، قیمت مبلمان در فروشگاه های اینترنتی مبل، بسیار کمتر است و شما حتی نیازی به پرداخت هزینه حمل نیز نخواهید داشت. فقط با یک کلیک، مبل مد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *