مقالات وب سایت

چه مبل راحتی بخرم و از کجا بخرم؟

خرید مبل راحتی نیز مانند مبل های راحتی جلوی تلویزیون یکی از خرید هایی است که هر خانواده ای در زمان تهیه وسایل منزل خود به فکر آن می افتد. با توجه به اینکه خرید مبلمان یک سرمایه گذاری بلند مدت به شمار می آید؛در این مقاله به این سوال متداول که چه مبل راحتی بخرم و از کجا بخرم؟ پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

چه نوع مبل راحتی بخریم؟

اولین نکته ای که در خرید مبل باید به آن دقت کنید، هماهنگ بودن نوع مبلمان با دکوراسیون منزل و فضایی است که قصد دارید مبل را در آن بچینید. پس بهتر است شرایط خرید هر نوع مبل راحتی را با توجه به نیازتان بررسی کنید.

1- آیا مبل راحتی ال بخریم؟

برای خرید مبل راحتی ال که یکی از بهترین و محبوب ترین انواع مبلمان راحتی است؛ باید ابتدا بدانیم که به چه تعداد از این مبل ها و با چه اندازه ای از آن ها نیاز داریم و نیز قسمتی از منزل که قرار است آن ها را بگذاریم را در ابتدا مشخص کنیم سپس به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی یا حضوری چوب و مبلمان مراجعه کرده و مطابق با سلیقه خود، این نوع مبل را انتخاب کنیم. بررسی های لازم جهت سالم بودن قطعات و مرغوب بودن جنس مبل ال را فراموش نکنید تا بتوانید بهترین مبل راحتی را خریداری کنید.

2- آیا مبل راحتی چستر بخریم؟

 در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم، از بین انواع مبلمان چستر، بهترین مبل هایی که به شما توصیه می کنیم از آن ها به منزل خود بیاورید، مبل های چستر فرانسوی و ترک هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخور دار اند.

مبل چستر که در انواع مدل ها تولید و ارائه  می شود یکی از مبل های راحتی جدید است که مورد توجه خانواده های زیادی قرار گرفته است و اولین معیار انتخاب آن هم، ظاهر متفاوت و لوکس آن است، کیفیت مبل های چستر بسته به مدل و برندی که خرید میکنید متفاوت است اما اگر از جای معتبر خرید کنید این کیفیت به گونه ای است که در صورت فشرده شدن بلافاصله به حالت اول بر می‌گردد زیرا در تولید آن معمولا از فوم های ویژه یورو استفاده می شود.

3- آیا مبل راحتی چرمی بخریم؟

مبل های چرمی نیز یکی دیگر از انواع مبل های راحتی هستند که در طرح ها و مدل های مختلف تولید شده اند و می توان آن ها را در هر دکوراسیونی جای داد. این مبل ها بسیار شیک و چشم نواز هستند و از دوام بالایی برخورد دار می باشند.

 اگر قصد خرید این نوع از مبل راحتی را دارید به شما توصیه می کنیم، مبلی را خریداری کنید که دارای  کیفیت قابل قبولی باشد. به اندازه و رنگ مناسب مبلمان نیز دقت کنید و آن را از معتبرترین فروشگاه های چوب و مبلمان تهیه نمایید تا سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشید.

معمولا قیمت مبل راحتی چرمی درصورتیکه از جنس چرم مرغوب تهیه شده باشد، نسبت به سایر انواع مبلمان راحتی بالاتر است اما اگر می خواهید یک خرید بادوام و ماندگار داشته باشید، پرداخت این هزینه، ارزش آن را دارد.

4- آیا مبل راحتی کلاسیک بخرم؟

در پاسخ به سوال فوق نیز باید گفت که مبل های کلاسیک بسیاری در طرح ها و شکل های مختلف یافت می شوند که می توانید طبق میل وعلاقه خود هر کدام از آنها را سفارش دهید. با وجود اینکه مبل های راحتی کلاسیک،بسیار شیک و زیبا هستند و دوام بالایی دارند، زمانیکه قصد دارید یکی از آنها را انتخاب کنید باید حتما به هماهنگ بودن آن با دکوراسیون داخلی منزل خود دقت کنید. اگر سایر لوازم منزل تان مثل میز ناهارخوری، پرده یا حتی کابینت های آشپزخانه تان از نوع مدرن است بهتر است به دنبال خرید مبل راحتی مدرن باشید نه کلاسیک.

5- آیا مبل نئو کلاسیک بخریم؟

مبل نئوکلاسیک نیز یکی دیگر از مبل های راحتی است که توسط کشور های زیادی از جمله انگلیس، فرانسه، آلمانی و… ساخته و وارد بازار های جهانی می شود. ساخت این نوع مبل ها که به دوره رسانس روم و یونان باستان بر می گردد، یکی از بهترین و زیباترین سبک ها و مدل های مبل است. این مبل ها در طرح های مختلف یافت می شوند برای مثال مبل های نئوکلاسیک فرانسوی معمولا به شکل مستطیل هستند.

 از مزیت های این نوع مبلمان این است که هیچ محدودیتی در استفاده از وسایلی که از آن ساخته می شوند وجود ندارد و نیز در عین سادگی، بسیار شیک هستند.این مبل ها کیفیت ساخت بالایی دارند، سال ها دوام و ماندگاری را در اختیار شما می گذارند، بدون اینکه از مد بیفتند. برای خرید این نوع مبلمان با قیمت های مناسب می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. هرچند بهترین نوع  مبل های نئو کلاسیک، فرانسوی و آلمانی هستند اما بسیاری از تولید کنندگان داخل کشور نیز از این نوع مبل در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می کنند.

از کجا مبل راحتی بخرم؟

مناطق مختلفی در سراسر کشور وجود دارد که به بازار مبل و فروش مبلمان اختصاص داده شده اما نکته اینجاست که اکثر مواقع برای اینکه به صورت حضوری برای خرید مبلمان به مکان های خاصی مراجعه کنید علاوه بر اینکه باید زمان زیادی را در ترافیک بگذرانید، ساعت های طولانی را هم باید صرف گشت و گذار و پیدا کردن مبل مناسب کنید. درصورتیکه با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می توانید به راحتی از منزل خودتان، پس از بررسی تصاویر مربوط به طرح ها و مدل های مختلف، در مدت زمان کوتاهی مبل مورد نظرتان را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

جمع بندی

تنوع بسیار زیاد مبلمان در فروشگاه های اینترنتی یا حضوری احتمالا هنگام انتخاب مبل مناسب، شما را به دردسر می اندازد. از آنجاییکه هزاران طرح و مدل مختلف در بازار موجود است، بهتر است پیش از اینکه اقدام به خرید مبل راحتی کنید، با انواع مختلف آن آشنا شده و دامنه خرید خود را به مدل هایی که مناسب با فضا و دکوراسیون منزل شما باشند، محدود کنید.

سپس به راحتی می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، مدل های مربوطه را در فروشگاه های اینترنتی بررسی کرده و بهترین مدل را با طرح و رنگ مورد نظرتان سفارش دهید.

همچنین شما عزیزان میتوانید برای انتخاب بهترتون با مشاوران ما تماس بگیرید تا یک مبل با کیفیت و متناسب با بودجه خود تهیه کنید.

گروه کارخانجات مبل آنلاین همراه همیشگی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *