مقالات وب سایت

مبل راحتی چستر طوسی

مبل راحتی چستر طوسی یکی از انواع مبلمان راحتی است که به دوره خاصی مربوط نیست و از گذشته تا کنون جای خود را در میان دکوراسیون منازل ایرانی و خارجی پیدا کرده است. این مبل از زمان نجیب زادگان بریتانیایی مورد استفاده قرار داشته و تا کنون نیز مورد توجه است. در حال حاضر در سراسر دنیا، مبل راحتی چستر طوسی به عنوان یکی از محبوب ترین مبلمان ها شناخته می شود و در حال حاضر یکی از ترندهای سال به حساب می آید که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

سال های اخیر شکل و طرح مبل چستر تفاوت پیدا کرده و ظاهری مدرن تر به خود گرفته است. این در حالی است که مبل چستر، با اصالت، شکل و قدمت خود توانسته محبوبیت خود را نزد همگان حفظ کند و می توان گفت یکی از مبلمان هایی است که بیشترین تقاضا را در بین انواع مبلمان دارد. مبل چستر دارای پشتی پهن و لمسه کوبی است و دست های آن نیز  به شکل لمسه کوبی آراسته شده است.

مدرن ترین انواع مبل چستر

مبل چستر معمولا به صورت چرم وارد بازار می شود اما امروزه در طرح و رنگ های گوناگونی تولید می شود که متمایزترین ویژگی آنها، وجود لمسه دوزی روی پارچه مبلمان است. برای آشنایی بیشتر با لمسه دوزی مبلمان می توانید مقاله مبل راحتی لمسه دوزی، سبکی فانتزی برای دکوراسیون خانه های شیک و مدرن را مطالعه کنید.

این مبل های چستر جدید با استفاده از طرح ها، پارچه ها و همچنین سایر مواد کاربردی متفاوت به کار گرفته می شوند و می توان طرح های بسیار متنوعی از جمله مبلمان چستر به رنگ آبی نفتی، مبلمان چستر به رنگ سبز ابریشمی، مبلمان چستر به رنگ زرد خردلی و مبل چستر به رنگ صورتی در فروشگاه های حضوری و اینترنتی موجود هستند.

همچنین مبل چستر لارا ، مبل راحتی چستر مارتین و مبل راحتی چری چستر از انواع دیگر مبلمان چستر هستند که مورد توجه عده بسیاری قرار دارند. در این میان مبل راحتی چستر طوسی  از سبک های امروزی است که طرفداران بیشماری دارد و به شدت مورد علاقه خانم ها است.

دکوراسیون مبل چستر طوسی

همان طور که می دانید دکوراسیون کاملا طوسی ممکن است شما را کسل کند بنابراین از این مبل در کنار سایر رنگ ها مانند صورتی استفاده کنید و در انتخاب رنگ فضا و کاغذ دیواری اتاق ها نیز دقت کافی را به کار گیرید.

ترکیب مبل طوسی با رنگ های سرد

مبل راحتی چستر طوسی را می توانید هم با رنگ های سرد و هم با رنگ های گرم ترکیب کرد تا دکوراسیون زیبا و دلنوازی در فضای کار و خانه خود ایجاد کنید. رایج ترین چیدمان این مبل با تم رنگی خنثی نظیر رنگ های نقره ای و طلایی است.

همچنین دیواره سفید و با تمی از طوسی نیز می تواند دکوراسیون زیبایی را برای شما به ارمغان آورد که ترکیب آن ها با وسایل نقره ای و طلایی یکنواختی را از آن می گیرد.

انتخاب مبل مخمل چستر طوسی در مواردی که احساس می کنید فضا خیلی سرد به نظر می رسد، جهت جلوگیری از یکنواختی می تواند گرمای خاصی به محیط بخشد. همچنین می توان از کوسن دولایه که ترکیبی از رنگ های روشن و تیره باشد استفاده کرد.

استفاده از وسایل جانبی مشکی و نقره ای در کنار مبلمان طوسی رنگنیز می توانید فضایی آرام ایجاد نماید.

دکوراسیون مبل راحتی چستر طوسی با رنگ های گرم

اگر از آن دسته افرادی هستید که فضاهای گرم را دوست دارید می توانید مبل راحتی چستر طوسی را با رنگ های گرم نیز ترکیب کنید. این مبل را می توان با لوازم چوبی ترکیب کرد که ترکیب آن ها با هم گرمای خاصی به فضای دکوراسیون می دهد.

استفاده از مبل چستر در کنار مبلمان چوبی می تواند ظاهری باشکوه به اتاق شما بخشد. همچنین قرار گرفتن آن در کنار یک میز کنار مبلی، کتابخانه چوبی و عسلی های  جلوی مبل می تواند گرمای بیشتری به خانه شما ببخشد.

چند ایده برای دکوراسیون مبل راحتی

مبل راحتی چستر طوسی یکی از انواع مبل راحتی لمسه دوزی است که می توانید آن را با رنگ های مختلفی ترکیب کرده و فضای هماهنگی را ایجاد نمایید. از جمله رنگ هایی که در کنار مبل چستر طوسی معجزه می کند می توان به رنگ های آبی نفتی، بژ، نارنجی، نیلی، کالباسی و لیمویی اشاره کرد.

اضافه کردن این رنگ ها به عنوان مبل تک، کوسن، لوازم جانبی نظیر کمد و فرش می تواند زیبایی دکور شما را بیشتر کند. برای مثال ترکیب رنگ طوسی و کالباسی یکی از ترکیب رنگ های امروزی است که فضای رمانتیکی را ایجاد می کند و مخصوصا برای تازه عروس و دامادها گزینه خوبی به حساب می آید.

معرفی سایر مبلمان چستر

مبل چستر یکی از برندهایی است که انواع مختلفی وجود دارد و از گذشته مورد توجه واقع شده است. این نوع مبل با متریال مختلفی ساخته می شود و تمامی آن ها به گونه ای هستند که پس از یک روز سخت کاری به راحتی می توانید روی آن ها لم دهید تا خستگی را از بدن شما بیرون کنند.

قیمت مبل راحتی چستر طوسی

مبلمان چستر انواع گوناگونی دارد که بسته به جنس و طرح و همچنین موادی که در آن ها به کار گرفته شده، قیمت آن متفاوت است. مبل راحتی چستر طوسی بسته به این موارد و این که چند نفره است، قیمت های متفاوتی دارد.

سخن آخر

امروزه صنعت مبلمان بسیار پیشرفت کرده و انواع مختلف مبلمان را می توان در آن یافت. مبل راحتی چستر طوسی یکی از مبلمان هایی است که امکان ترکیب آن با رنگ های بسیاری وجود دارد و با توجه به روحیات خود می توانید از آن در دکوراسیون منزل استفاده کنید. این مبل علاوه بر رنگ طوسی در رنگ های متنوع دیگری نیز وجود دارد و به این دلیل که اندازه آن بزرگ است  گزینه خوبی برای خانه های نسبتا بزرگ به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *