مقالات وب سایت

انواع مبل راحتی مورد استفاده برای جلوی تلویزیون

مبل راحتی جلو تلویزیون یکی از انواع مبلمان است که امروزه خانوده ها از آن استفاده مداوم دارند زیرا بیشتر افراد خانوده وقت استراحت خود را در اتاق نشیمن که محل قرار گرفتن تلویزیون است، می گذرانند و مشغول تماشای تلویزیون می شوند.

معمولا از مبل  های راحتی در اتاق نشیمن و جلوی تلویزیون استفاده می شود تا کمر و پاها دچار مشکل نشده و افراد خانواده هنگام استفاده طولانی مدت از این مبل ها احساس راحتی کنند.البته خود مبل راحتی نیز دارای انواع مختلفی است، پس اگر می خواهید بهترین مبل راحتی جلوی تلویزیون را انتخاب کنید، بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید.

همان گونه که می دانید محل قرار گرفتن تلویزیون یکی از مهمترین نقاط موجود در هرخانه است که افراد خانه و مهمانان همواره بیشترین وقت خود را جهت استراحت در آن می گذرانند و به انجام کارهایی نظیر تماشای فیلم، نوشیدن چای، خواندن کتاب،گفت و گو  و… مشغول می شوند تا وقت استراحت خود را به بهترین نحو ممکن بگذرانند.

انواع مبلمان راحتی که برای اتاق نشیمن و جلوی تلویزیون طراحی و تولید شده بسیار متنوع است، از جمله:

1- مبل ال شکل بهترین گزینه برای استراحت جلوی تلویزیون

مبلمان راحتی ال شکل یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در جلوی تلویزیون و دارای حالت و فرم بخصوصی است.مهمترین مزیت مبل های ال شکل  که امروزه با رنگ ها و طرح های مختلف در بازار و فروشگاه های مبلمان یافت می شوند، این است که تعداد بیشتری از  افراد خانواده در کنار هم، جا برای نشستن دارند.

 مبل های ال شکل دارای یک مبل کنج هستند که در گوشه اتاق قرار میگیرد، و زمانیکه سایر تکه های مبل را در دو طرف آن، جلوی تلویزیون قرار دهید می تواند فضای زیبایی به اتاق نشیمن بدهد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مبل های ال شکل که در جلوی تلویزیون استفاده می شوند این است که به راحتی از هم جدا می شوند و بنابراین حمل آن ها برای تغییر دکوراسیون و یا حتی جابجایی به مکان های دیگر، بسیار راحت است.

2- مبل راحتی چستر

از دیگر مبل های راحتی که در جلوی تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد، مبل های راحتی چستر هستند که برای خانه های بزرگ می توانید از مبل دو یا سه نفره چستر در کنار دو مبل تک نفره، برای جلوی تلویزیون استفاده نمایید اما اگر فضا کم است بهتر است که به صورت 4 نفره (نیم ست) از مبل چستر استفاده کنید بخصوص اگر تعداد جمعیت افراد خانواده شما کم باشد.

3- مبلمان پایه کوتاه یک انتخاب منحصر به فرد برای چیدمان جلوی تلویزیون

 مبل پایه کوتاه نیز یکی از بهترین انواع مبلمان راحتی برای استفاده در جلوی تلویزیون است. زیرا زاویه دید مطلوبی را برای تماشای تلویزیون شما ایجاد خواهد کرد و از ویژگی های این نوع مبل، نشیمن پهن و قطوری آنها است که موجب می شود هنگام نشستن بر روی آن ها حتی به مدت چند ساعت، احساس راحتی داشته باشید.

4- مبل های ست

از دیگر انواع مبل راحتی مورد استفاده در جلوی تلویزیون، مبل ست 7 نفره است که این نوع، پرفروش ترین مبل برای اتاق نشیمن شناخته می شود. این نوع مبل راحتی، بین ما ایرانی ها بسیار محبوب است زیرا برای هر نوع چیدمانی مناسب بوده و می توان در چیدمان آن تنوع ایجاد کرد.

5- مبل های نیم ست مخصوص فضاهای محدود جلوی تلویزیون

مبل های نیم ست یکی دیگر از مبل های مورد استفاده در جلوی تلویزیون هستند و بعضی اعتقاد دارند که این نوع مبلمان راحتی مخصوص جلوی تلویزیون ساخته شده اند البته از این نوع مبل می توان در فضاهای دیگری نیز استفاده کرد.

6- مبل ترکیبی

استفاده از مبلمان ترکیبی برای جلوی تلویزیون از دیزاین های به روز  و مدرن است که در عین راحتی باعث حفظ فضای صمیمانه بین اعضای خانوده با هم  و نیز با مهمانان می شود که در این ترکیب از یک مبل راحتی چستر بزرگ برای رو به روی تلویزیون و2 عدد مبل تکی نئوکلاسیک در کنار آن استفاده می شود.

7- مبل کلاسیک یک انتخاب شیک برای جلوی تلویزیون

 از دیگر انواع مبلمان مورد استفاده برای اتاق نشیمن می توان به مبل های کلاسیک مخصوص جلوی تلویزیون اشاره کرد که این مبل ها دارای طرح ها و شکل های متنوع و زیبا بوده و ظاهری بسیار چشم نواز به اتاق پذیرایی شما می دهند و همواره و در طول سالیان دراز محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کرده اند.

8- مبل تخت خواب شو

مبل  تختخواب شو از دیگر مبل های راحتی است که برای جلوی تلویزیون استفاده می شود. همان طور که از اسم این نوع مبل مشخص است، افراد خانواده می توانند روی آن ها، خوابیده و به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازند؛ به عبارتی مبل های تختخوابشو برای افرادی که عادت دارند قبل از خواب، فیلم تماشا کنند، انتخاب بسیار مناسبی است.

9- مبل های پاف

استفاده از مبل های پاف، چند سال است که باب شده و از دیگر انواع مبلمان مخصوص جلوی تلویزیون هستند که با ویژگی های منحصر به فردی شناخته می شوند از جمله اینکه این مبل ها تکیه گاه ندارند و باید از آن ها به همراه پشتی استفاده کرد و یا آن ها را به دیوار چسباند.

پاف ها به دلیل تنوع طرح، جذابیت و استفاده های فراوانی نیز در بین خانوده های ایرانی پیدا کرده اند و مورد استفاده آن ها قرار می گیرند. همچنین از این مبل ها می توانید برای گذاشتن پای خود به هنگان نشستن بر روی مبل های پشت دار استفاده کنید.

10- مبل های نیمکتی

از دیگر انواع مبلمان که در اتاق نشیمن استفاده می شوند، مبل های نیمکتی می باشند که دارای نشیمن پارچه ای مرغوب و پشتی  چوبی راحت و انعطاف پذیر هستند و شما به هنگام نشستن بر روی آن ها جلوی تلویزیون احساس راحتی خواهید کرد.

جمع بندی

آشنایی با انواع مبلمان راحتی مورد استفاده جلوی تلویزیون به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را هنگام خرید داشته باشید.

حتما دقت داشته باشید که برای تهیه مبل راحتی ابتدا فضای خالی نشیمن خود را در نظر بگیرید و بعد با کارشناسان گروه مبل آنلاین تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *