مقالات وب سایت

بررسی انواع مدل های میز تلویزیون جدید و شیک مناسب سالن پذیرایی

امروزه انواع مختلفی از مدل های میز تلویزیون جدید در بازار وجود دارد. این میزها، در ابعاد و طرح های گوناگونی ساخته شده اند و مطابق با انواع سلیقه ها در بازار یافت می شوند. شما می توانید با استفاده از یک میز تلویزیون شیک، دکوراسیون سالن پذیرایی منزل خود را زیبا تر کنید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید، تا با پیشنهادهایی جذاب برای خرید یک میز زیبا در کنار شما باشیم.

قبل از خرید مدل میز تلویزیون جدید، باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟

قبل از خرید یک میز، باید سبک دکوراسیون سالن پذیرایی خانه خود را به خوبی بررسی کنید. امروزه اکثر میزهای تلویزیون، علاوه بر استفاده برای تلویزیون، جنبه زینتی دارند. در واقع با استفاده از این میزها، افراد می توانند دکوراسیون و چیدمان وسایل منزل خود را جذاب تر کنند. در بازار، میزهای تلویزیون در ابعاد مختلفی وجود دارند. بهتر است قبل از خرید، بدانید که چه قدر فضا در سالن در اختیار دارید تا میز تلویزیون را در آن قرار دهید.

آشنایی با مدل میز تلویزیونی با طراحی جنرال یا عمومی

همان طور که از نام این میز تلویزیون پیداست، می تواند به راحتی با انواع دکوراسیون ها خود را منطبق سازد. اگر فضای سالن پذیرایی شما کوچک و یا بزرگ است، می توانید در هر شرایطی از این میز استفاده کرده و بر زیبایی دکوراسیون خود بیفزایید. در واقع این میز، پس از سال ها استفاده ، هنوز هم در معرض توجه افراد بوده و مشتریان پروپاقرص خود را حفظ کرده است. اگر مردد برای خرید میز تلویزیون هستید، طرح جنرال پیشنهاد و انتخاب بسیار خوبی است.

مدل میز تلویزیون جدید با نام قفسه ای جلو باز

این مدل میز جذاب، با نام میز طبقاتی نیز در بازار شناخته می شود. از جمله ویژگی های این مدل میز جذاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سادگی

استفاده از قفسه هایی بدون در

مناسب برای چیدمان لوازم دکوری

این میز، به گونه ای طراحی شده است که با اکثر سلیقه ها همخوانی و هماهنگی دارد. شما می توانید، از قفسه های این میز، برای قرار دادن لوازم جانبی تلویزیون مانند بلندگوها استفاده کنید. این میز، دارای 3 قفسه نسبتا جادار است.

میز کنسولی، از رایج ترین میز های موجود در بازار

مدل میز تلویزیون جدید بعدی که به شما معرفی خواهیم کرد، مدل کنسولی است. می توان گفت این میز، با همه سبک های دکوراسیون موجود در منازل همخوانی دارد. به همین دلیل، این میز به عنوان یکی از پر فروش ترین میزها شناخته می شود. این میز، علاوه بر زیبایی، دارای کاربردهای فراوانی برای استفاده از آن در سالن پذیرایی است. کشوهایی در قسمت جلوی این میز قرار دارند که می توان وسایل اضافی موجود در سالن را در آنها قرار داد. این میز، در رنگ های مختلف اما با طرح هایی ساده ای در بازار یافت می شود.

مدل میزتلویزیون جدید با پایه هایی بلندگویی

این میز، اغلب با رنگ مشکی می تواند فضای سالن شما در دید بینندگان را جذاب تر کند. معمولا از این میز، در سالن های پذیرایی با متراژ بالا استفاده می شود. قرار گرفتن بلندگو ها در کنار این میز به عنوان پایه، می تواند برای مخاطبان ایجاد جذابیت کند. شما  می توانید با استفاده از این میز، در هنگام حضور در سالن پذیرایی، از آهنگ هایی ملایم برای دلنشین تر کردن فضای سالن استفاده کنید. در قسمت پایین میز نیز، قفسه هایی وجود دارد که می توان وسایلی همچون کتاب را درون آنها قرار داد.

میز تلویزیون سلطنتی، مناسب استفاده در دکوراسیون سلطنتی

اگر شما مقاله خرید آنلاین مبل سلطنتی را خوانده و یا بررسی کرده باشید، با انواع ویژگی های مبلمان سلطنتی آشنا شده اید. میز تلویزیونی سلطنتی، داری ظاهری لوکس است. می توانید برای افزایش زیبایی فضای دکوراسیون، رنگ بدنه مبلمان سلطنتی را با رنگ میز تلویزیون، به صورت مشابه انتخاب کنید. بر روی بدنه این میز، همانند بدنه مبلمان سلطنتی، منبت کاری ها و نقش های زیبایی وجود دارد. از انواع مبلمانی که می توان آنها را در کنار این مبل قرار داد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبلمان استیل

مبلمان کلاسیک

مبلمان مصری

مبلمان فرانسوی

میز تلویزیون شناور، یکی از انواع مدل میز تلویزیون جدید

این مدل میز، توانسته است با حضور کوتاهی که در بازار داشته است، همه توجهات را به خود جلب کند. از قابلیت های این مدل میز، می توان به نصب آسان و راحت آنها به دیوار اشاره کرد. این مدل میز های فانتزی، به شما این امکان را خواهند دادکه محیط اطراف تلویزیون را با وسایل جانبی بیشتری بیارایید. یکی دیگر از کاربردهای این مدل، استفاده از آن به عنوان کتابخانه ای کوچک است. شما می توانید از طبقه پایین آن، به این منظور استفاده کنید.

مدل دیوار سرگرمی با رنگ سفید، یکی از انواع جدید ترین میزهای تلویزیون

این مدل، حجم زیادی از فضای اتاق و یا سالن پذیرایی شما را اشغال می کند. پس اگر فضای اتاق شما کوچک است، بهتر از خرید آن صرف نظر کنید. این میز، شبیه به یک کتابخانه بزرگ است. حجم قفسه ها در این مدل، بسیار کوچک است. شما می توانید در این قفسه ها، موارد ذکر شده زیر را قرار دهید:

انواع مجسمه

گلدان های طبیعی و مصنوعی

انواع قاب عکس

باید عنوان کرد که در وسط این میز بزرگ، تلویزیون شما قرار خواهد گرفت. دکوراسیون شلوغ این میز، برای بسیاری از مشتریان جذاب و دوس داشتنی است.

جمع بندی

برای خرید انواع مدل میز تلویزیون جدید، بهتر است ابتدا به چند فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و از قیمت های موجود در بازار اطلاع پیدا کنید. برای خرید این میزها، عجله نکنید و با چند فرد متخصص و کارشناس در این زمینه مشورت کنید تا محصول فوق العاده ای را به دست آورید. برای خرید انواع میزهای تلویزیون جدید در طرح های مختلف، می توانید به فروشگاه های آنلاین چوب و مبلمان مراجعه کنید تا خرید مطمئن و راحتی داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *