مقالات وب سایت

مبل راحتی نسکافه ای را با چه سبک دکوراسیونی ست کنیم؟

مبل راحتی نسکافه ای، توانسته است با رنگ خاص و زیبای خود، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

وقتی شما رنگ نسکافه ای را برای روکش مبلمان راحتی خود انتخاب می کنید، دیگر نباید نگران کثیفی و آلودگی این روکش باشید. چون رنگ نسکافه ای پس از گذشت مدت زمان  بسیار طولانی، دچار آلودگی و یا کثیفی خواهد شد.

در این مقاله، ما به شما ایده ها و پیشنهاداتی در زمینه ایجاد دکوراسیونی جذاب با استفاده از مبل راحتی به رنگ نسکافه ای خواهیم داد. با ما همراه باشید.

مزایای خرید مبلمان راحتی نسکافه ای

امروزه استفاده از انواع مبلمان راحتی در میان مردم، محبوبیت گسترده ای یافته است. اگر شما مقاله “چه مبل راحتی بخرم و از کجا بخرم؟” را خوانده باشید، با انواع ویژگی های این مبلمان آشنا شده اید.

تنوع بالایی دارد

مبلمان راحتی در طرح ها و نقش های مختلفی در بازار وجود دارد که پرفروش ترین آنها عبارتند از:

مبل راحتی دسته گرد

 یکی از انواع این مبلمان، مبل راحتی دسته گرد است. از این مبلمان معمولا در محیط های غیر رسمی استفاده می شود. اگر از این مبلمان در دکوراسیون سنتی با استفاده از رنگ نسکافه ای استفاده کنید، محیط زیبایی را خلق کرده اید. از انواع مبلمان راحتی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبل راحتی چستر

 مبل راحتی لاوسون

مبل راحتی کلاسیک

مبل راحتی لاوسون نسکافه ای

این مبل، یکی از قدیمی ترین مبلمان با طرح راحتی در دنیای طراحی و تولید انواع مبل است. این مبل در قرن بیستم به وسیله توماس لاوسون طراحی و تولید شد. بر روی این مبل، طرح هایی با استفاده از خطوط مستقیم ایجاد شده است. این طرح های ساده، موجب شده است که استفاده از این مبل در دکوراسیون مدرن میسر شود. شما می توانید از رنگ نسکافه ای تیره برای روکش این مبل استفاده کرده و برای سایر اجزای دکوراسیون از رنگ های تیره و گرم استفاده کنید. راحتی و سادگی، دو ویژگی اصلی این مبلمان هستند.

هیچ وقت قدیمی نمی شود

اگر شما سری به مجلات و ژورنال هایی که از سال ها پیش تاکنون در دسترس هستند، بزنید، متوجه خواهید شد که رنگ نسکافه ای قدمتی طولانی برای استفاده در انواع دکوراسیون ها داشته است. در واقع این رنگ، هیچ زمان از مد نیفتاده و همیشه در معرض توجه افراد با سلایق گوناگون بوده است. این رنگ، یکی از انواع رنگ های خنثی است. شما می توانید در کنار این رنگ، از انواع مختلف رنگ های گرم بهره برده و دکوراسیونی زیبا را به وجود آورید.

به راحتی آلوده و کثیف نمی شود

این مبل، یکی از راحت ترین مبلمان از لحاظ مواد به کار برده شده برای قسمت نشیمن این مبلمان است. شما می توانید بر روی این مبلمان  دراز کشیده و یا بخوابید. مواد به کار رفته برای ساخت این مبلمان، چند نوع فوم می باشند. این فوم ها، از جنس بسیار مرغوب بوده و موجب آسایش و راحتی بسیاری برای شما می شوند. استفاده از رنگ نسکافه ای برای روکش این مبلمان، موجب می شود که در صورت دراز کشیدن و یا استفاده زیاد از این مبلمان، روکش شما به سرعت دچار آلودگی نشود.

ایده هایی برای دکوراسیون مبل راحتی نسکافه ای

استفاده از رنگ های گرم برای کوسن ها

استفاده از کوسن های بزرگ و یا کوچک بر روی انواع مبلمان، راهی برای زیباتر جلوه کردن مبل و دکوراسیون منزل شماست. مبل تاکسیدو، یکی از انواع مبلمانی است که با توجه به طراحیش، در دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید رنگ مبلمان خود را به رنگ نسکافه ای تیره انتخاب کنید. برای رنگ کوسن ها نیز می توانید از رنگ نسکافه ای که یک درجه از رنگ مبلمان شما روشن تر باشد استفاده کرده و فضا را زیبا کنید.

استفاده از کاغذ دیواری های نسکافه ای با مبلمان راحتی

اصولا رنگ دیوارها در ایجاد یک دکوراسیون زیبا نقش مهم و پر رنگی دارد. یکی از اصولی که می توان برای ایجاد و خاق یک دکوراسیون جذاب از آن استفاده کرد، ست کردن رنگ مبل و رنگ دیوار است . برخی از افراد ترجیح می دهند که به دلایل گوناگون از کاغذ دیواری های جذاب به جای رنگ آمیزی دیوار استفاده کنند. در صورت استفاده از مبل راحتی نسکافه ای رنگ، می توانید از رگه های نسکافه ای، در کاغذ دیواری منزلتان استفاده کنید. از انواع رنگ هایی که می توان از آنها در کاغذ دیواری استفاده کرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قرمز

قهوه ای

زرد

استفاده از فرش با رنگ مناسب

در منازل و خانه های ایرانی، استفاده از فرش بسیار رایج بوده و افراد ترجیح می دهند در کنار تمام اجزای زیبای دکوراسیونشان، از یک فرش مناسب نیز استفاده کنند. شما در این زمینه شما باید از فرشی استفاده کنید که با رنگ نسکافه ای همخوانی داشته باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک دکوراسیون مدرن و امروزی را در منزل ایجاد کنید. در این دکوراسیون، استفاده از فرش هایی با طرح های ساده و با پس زمینه نسکافه ای تیره بسیار جالب است و به زیبایی محیط شما می افزاید.

استفاده از پرده ای به رنگ سرمه ای در کنار مبل راحتی نسکافه ای

در این زمینه، دو مورد باید مورد توجه فرد طراح دکوراسیون قرار گیرد. مورد اول رنگ پرده مورد نظر برای ست کردن با مبل نسکافه ای است. در این زمینه استفاده از پرده ای با رنگ سرمه ای و رگه هایی از رنگ نسکافه ای، جلوه و زیبایی بی نظیری به دکوراسیون شما خواهد بخشد. مورد دوم استفاده از پرده ای با مدل مناسب است. اگر دکوراسیون شما مدرن و امروزی است، می توانید از پرده هایی با مدل ساده استفاده کنید تا سادگی و جذابیت، دو ویژگی دکوراسیون شما شوند.

جمع بندی

برای ایجاد یک دکوراسیون زیبا و جذاب، موارد مختلف و نکات بسیار ریزی باید رعایت شوند تا بیننده بتواند از دیدن آن لذت ببرد. ما در این مقاله، سعی کردیم شما را با بخش کوچکی از این مواد آشنا کنیم. شما می توانید برای خرید انواع مبل راحتی با رنگ های متنوع، به فروشگاه های اینترنتی مبلمان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *