مقالات وب سایت

قیمت مبل راحتی

اطلاع از قیمت مبل راحتی هنگام خرید این محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه مبل های راحتی به یکی از عناصر اصلی مورد استفاده در دکوراسیون منازل تبدیل شده اند. این نوع از مبلمان در دکوراسیون شرکت ها و ادارات نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو شاهد افزایش تولید و تقاضا برای خرید این مبل ها هستیم.

البته به دلیل افزایش قیمت انواع مبلمان در بازار، مراجعه به تولیدی مبل جهت بازدید و خرید این محصولات، کار بسیار عاقلانه ای است. چرا که قیمت مبل در این تولیدی ها به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

ویژگی ها و مشخصات مبل راحتی

مبلمان راحتی در سه دسته کلاسیک، نئوکلاسیک و راحتی قرار می گیرد. در این میان، مبلمان راحتی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات موجود در بازار است. این مبل ها همانگونه که از نام آن نیز پیدا است، نشیمن گاه و تکیه گاه بسیار راحتی داشته و حالت رسمی مبلمان کلاسیک را ندارند.

معمولاً از این نوع مبلمان بیشتر در اتاق های نشیمن و دورهمی های خانوادگی و دوستانه استفاده می شود. با این وجود، نباید تصور داشته باشید که این مبلمان برای مهمانی های رسمی مناسب نیستند. چرا که امروزه طرح های زیبا و جذاب مبلمان راحتی، جلوه شیک و لاکچری به فضای دکوراسیون مدرن می دهند. شما می توانید با توجه به مناسب بودن قیمت مبل راحتی این محصول را برای فضاهای مختلف منازل یا محیط کار خود خریداری نمایید.

از مهم ترین شاخصه های مبلمان راحتی، عدم استفاده از چوب در بخش ظاهری بدنه آنها می باشد. این مبلمان معمولاً پایه های کوتاهی دارند. ضمناً ابعاد مبل های راحتی نسبت به انواع دیگر مبلمان، کوچکتر است. لازم به ذکر است که مبل های راحتی به دلیل استفاده از فوم های ضخیم تر و نرم تر در تولید آنها، از حالت ارتجاعی بیشتری برخوردار هستند.

معیارهای انتخاب بهترین مبل راحتی

مبل راحتی از سه بخش کلاف یا همان اسکلت بندی مبل، پارچه و فوم تشکیل می شود. در انتخاب بهترین نوع مبل باید به استحکام این سه بخش توجه داشته باشید.

بدنه یا کلاف مبل

معمولاً بیشتر قسمت های کلاف در زیر فوم ها و پارچه مبل پنهان شده است. از این رو شما نمی توانید بخش عمده کلاف را مشاهده کنید. البته این امر نباید سبب غفلت از توجه به کیفیت اسکلت بندی و کلاف مبل، هنگام خرید مبل راحتی شود. چرا که کیفیت بالای اسکلت بندی مبلمان، کیفیت و دوام بیشتر این محصولات را در پی دارد.

البته توجه داشته باشید که جنس بدنه مبل های راحتی تولیدی های معتبر، از بهترین چوب های موجود در بازار ساخته می شوند. شما می توانید برای استعلام قیمت مبل راحتی و خرید این محصولات مستحکم و باکیفیت، با کارشناسان فروش تولیدی معتبر این محصولات در تماس باشید.

فوم مبل

از فوم در قسمت پشتی و نشیمنگاه مبل های راحتی استفاده می شود. البته استفاده از فوم در بخش دسته مبل ها نیز در برخی از مدل های این محصولات، رایج است. هدف از کاربرد فوم در این بخش ها، ایجاد حالتی راحت برای کاربران به هنگام استفاده از مبل های راحتی می باشد.  

تولید کنندگان معتبر برای بالا رفتن کیفیت محصولات خود، از فوم مرغوب در ساختار مبل استفاده می کنند. به این ترتیب در طولانی مدت شاهد عدم افت کیفیت مبل ها خواهیم بود. عدم تغییر شکل بخش نشیمنگاه مبل راحتی پس از استفاده طولانی مدت از آن، گواهی بر این ادعا می باشد.

پارچه مبل

همانطور که می دانید پارچه ها و پایه مبل تنها قسمت های قابل مشاهده این عنصر می باشند. به همین دلیل انتخاب بهترین نوع پارچه، چه به لحاظ جنس و چه به لحاظ طرح و رنگ، تأثیر زیادی در زیبایی مبل راحتی خواهد داشت.

امروزه به دلیل وجود انواع مختلف پارچه در بازار، مشتری با هیچ محدودیتی در انتخاب مواجه نخواهد شد. با این وجود باید دقت داشته باشید که طرح و رنگ پارچه مبلمان راحتی باید با دکوراسیون منزل و محیط کار شما همخوانی داشته باشد.

شما می توانید با مراجعه به تولیدی های معتبر مبلمان، هم طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و هم آخرین قیمت مبل راحتی را از این مرکز تخصصی تولید و فروش مبلمان، جویا شوید.

عوامل موثر در تعیین قیمت مبل راحتی

قیمت انواع مبلمان با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود. به صورتی که کناف و اسکلت بندی مبلمان، نقش اساسی در قیمت گذاری مبل راحتی ایفا می کنند. هر اندازه در تولید مبلمان راحتی از چوب مرغوب استفاده شده باشد، قیمت محصول بیشتر خواهد بود.

عامل مؤثر دیگر در تعیین قیمت انواع مبل راحتی، جنس و نوع پارچه است. امروزه پارچه های مورد استفاده برای مبل راحتی، از تنوع و گستردگی بالایی در جنس و طرح برخوردار هستند. به هر میزان جنس پارچه ها باکیفیت تر باشد، قیمت مبل افزایش خواهد یافت.

البته در تعیین قیمت مبل نباید نقش نوسانات موجود در بازار ارز را نادیده گرفت. چرا که برخی از متریال مورد استفاده در تولید مبلمان، وارداتی هستند. از این رو بالا رفتن قیمت ارز، بر قیمت واردات این مواد تأثیر خواهد گذاشت. از دیگر عوامل مؤثر در تعیین قیمت مبل راحتی می توان به نقش تولیدی این محصولات اشاره کرد. قیمت انواع مبلمان در تولیدی های مختلف به دلایل چون تفاوت در کیفیت تولیدات و …، با یکدیگر متفاوت است. البته در نظر داشته باشید که خرید مبل راحتی از کارخانجات و تولیدی های این محصولات، به دلیل عدم وجود واسطه، بسیار مناسب تر از فروشگاه های عرضه مبلمان است.

کلام آخر

مبل آنلاین از برترین تولید کنندگان و فروشندگان انواع مختلف مبل با قیمت بسیار مناسب می باشد. مبل آنلاین با حذف واسطه ها و فراهم کردن امکان خرید مستقیم، توانسته است محصولات خود را با قیمت های رقابتی به فروش برساند.

برای استعلام آخرین قیمت انواع مختلف مبل می توانید با کارشناسان فروش مبل آنلاین در تماس باشید. این افراد، بهترین راهنمایی و مشاوره را برای خرید انواع مبل به شما ارائه خواهند کرد.

مبل آنلاین در تولید محصولات خود از بهترین تیم طراحی کمک می گیرد. از این رو شما می توانید بهترین و به روزترین طرح ها را در میان محصولات مبل آنلاین مشاهده نمایید. ضمناً محصولات بی نظیر تولید شده در مبل آنلاین، با بهترین و مرغوب ترین متریال موجود در بازار ساخته می شوند. در نتیجه، خرید مبل راحتی باکیفیت را از این فروشگاه تخصصی تولید مبل، تجربه خواهید کرد. به این ترتیب می توانید با اطمینان از مناسب بودن قیمت مبل راحتی و کیفیت بالای این محصولات، مبل آنلاین را برای خرید خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *