مقالات وب سایت

 خرید ست مبل و نهارخوری ارزان

امروزه با توجه به سبک دکوراسیون داخلی هر خانه افراد اقدام به استفاده از ست مبل و ناهارخوری ارزان یا گران قیمت با توجه به بودجه خود می‌کنند. با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی بهترین و معقول‌ترین کار خرید ست مبل و نهارخوری ارزان است. عموما برای خرید مبل و نهارخوری بهتر است آن را به شکل ست انجام دهند تا همخوانی لازم را با دکوراسیون داخلی داشته باشد. زیرا میز نهارخوری و و چیدمان صندلی یکی از مهم‌ترین عناصری است که تاثیر مستقیمی بر روی زیبایی بصری خانه گذاشته و باید در خرید ست مبل و نهارخوری به آن توجه داشت.

شکل‌های مختلف میز نهارخوری

امروزه شکل‌های مختلفی از ست مبل و نهارخوری وجود دارد که هر فردی می‌تواند بر اساس سلیقه خود آن را خریداری کند. پر مخاطب‌ترین نوع میز نهارخوری به شکل‌های گرد و مستطیلی است که با هر فضای داخلی سازگاری و هماهنگی لازم را دارد. در ادامه به بررسی دقیقی از ویژگی‌های این دو میز نهارخوری میپردازیم!

●         ست مبل و نهارخوری گرد ارزان

این میز احساس صمیمیت زیادی را به افراد خانه داده و مناسب فضاهای کوچک است. از این میز علاوه بر غذاخوری می‌توانید به عنوان میز بازی‌های گروهی یا میزد گردها برای بحث تبادل و گاهی میز کار نیز استفاده کنید. این میز به دلیل گوشه نداشتن برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند بسیار مناسب است. خرید ست مبل و میز نهارخوری ارزان قیمت درسراسر بازارهای مبلمان وجود دارد.

اگر خانواده کم جمعیتی دارید میز گرد نهارخوری را در فاکتورهای خرید خود بگذارید زیرا این نوع میز معمولا قیمتی ارزان‌تر از انواع شکل‌های دیگر دارد. توجه داشته باید که این نوع میز نهارخوری مناسب خانواده‌های شلوغ و کسانی که مهمانی‌های پر جمعیت دارند نیست زیرا نمی‌توان به اندازه مناسب در اطراف آن صندلی گذاشت.

●         ست مبل و نهارخوری مستطیلی ارزان

این میز یکی از پر قدمت‌ترین انواع میز است که معمولا به کلاسیک معروف است. این میز مناسب خانه‌ها با متراژ بزرگ بوده و کسانی که مهمانی‌های بزرگ ترتیب می‌دهند می‌توانند از این میز نهارخوری استفاده کنند. این میز نمای داخلی خانه را رسمی‌تر و سنتی‌تر می‌کند و می‌توان از آن در گوشه خامه و اتاق پذیرایی استفاده کرد.

میزهای مستطیل و مربع در اندازه‌های بزرگ تا کوچک تولید شده و هر فرد می‌تواند بر اساس متراژ خانه‌ای که دارد از آن استفاده کند. افرادی که می‌توانند دور میز نهارخوری مستطیل و مربع بشینید بیشتر از افرادی است که در دور میز نهارخوری گرد می‌شیند. یکی از بزرگ‌ترین معایب میزهای مستطیل و مربع ایجاد صمیمیت کمتر در بین حاضران است که کاملا جلوه رسمی دارد.

نکات مهمی که باید در خرید ست مبل و میز نهارخوری ارزان به آن توجه داشت

همانطور که می‌دانید معقولانه‌ترین کار برای ست کردن مبل و میزنهارخوری توجه به جنس بدنه و نوع طراحی آن است. معمولا میزهای نهارخوری مانند مبلمان‌ها در انواع سبک‌های استیل و مدرن طراحی می‌شوند و به راحتی می‌توانید در بازارهای مبلمان و ست مبل و میز نهارخوری ارزان خود را تهیه کنید. گاهی خریداران برای ست کردن میز نهارخوری و مبلمان هر دوی آن‌ها را سفارش داده که در این صورت طبیعتا قیمت آن بالاتر می‌رود.

نکته دیگر در خرید ست مبل و میز نهارخوری ارزان توجه به نوع چوبی است که در آن استفاده شده است. بیشترین چوب‌هایی که در صنایع مبلمان‌سازی از آن‌ها استفاده می‌شود چوب‌های راش، گردو، بلوط، توسکا، افرا است. قیمت هر کدام از این چوب‌ها با یک دیگر متفاوت بوده و کیفیت متفاوت‌تری دارند. معمولا چوب گردو قیمت بیشتری از انواع دیگر داشته و کیفیت و مقاومت آن نیز بیشتر است. اما این بدین معنی نیست که دیگر چوب‌ها کیفیت پایین‌تری داشته باشند.

در دنیای مدرن امروز جنس‌های مختلف دیگر مانند فلز و استیل در بازار مبلمان و طراحی‌های خاص وارد شده و جلوه خاصی را ایجاد می‌کند. این نوع ست مبل و میز نهارخوری معمولا زیبایی بصری خاصی داشته و برای همه افرا جامعه توصیه نمی‌شود. معمولا این نوع ست‌ها در ادارات، رستوران‌ها و خانه‌هایی که با دکوراسیون پست مدرن طراحی شده‌اند کاربرد دارند.

دیگر نکته‌ای که باید در خرید ست مبل و میزنهارخوری به آن توجه داشت نوع منبت‌ها و طرح‌هایی است که در مبلمان‌ها و میزها در سبک کلاسیک از آن استفاده می‌شود.

هرچه منبت یک مبل یا میزنهارخوری بیشتر باشد، قیمت آن نیز افرایش پیدا می‌کند. توجه داشته باشید اگر به دنبال فضای خلوت و ساده در دکوراسیون داخلی خانه هستید، حتما از میزنهارخوری با منبت‌های کم استفاده کنید. این میزها علاوه بر ظاهری ساده و منظم قیمت کمتری دارند و می‌توانند زیبایی فضای داخلی را چند برابر کنند.

سخن پایانی

خرید ست مبل و میز نهارخوری ارزان یکی از دغدغه‌های اصلی تازه عروس و دامادها است. با توجه به وضعیت اقتصادی این روزها پیدا کردن این دو سرویس چوب کمی سخت بوده و شاید بسیار آزار دهنده باشد. زیرا ممکن است افراد سودجو، ست‌هایی را که کیفیت بسیار پایینی دارند در اختیار خریداران بگذارند. برای خرید این نوع مبلمان‌ باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید و از انها بخواهید تا لیست قیمت مبل راحتی ارزان فروشگاه خود را به شما داده تا بتوانید رنج قیمتی را بررسی کنید.

فروشگاه مبل آنلاین با چندین سال سابقه فروش توانسته تا رضایت و اعتماد مشتریان خود را بدست آورد و با مشاوره‌های آنلاین یا حضوری، خریدی مطمئن را برای متقاضیان خود ایجاد کند. در این فروشگاه انواع ست مبل و میزنهارخوری مانند مبل راحتی، مبل ال، مبل استیل و غیره با قیمت‌های متفاوت وجود دارد که هر فرد با بودجه‌ای که دارد می‌تواند بهترین کیفیت را در خرید خود داشته باشد.

رنج قیمت مبلمان و میز نهارخوری که از این فروشگاه اینترنتی سفارش می دهید با توجه به اینکه به طور مستقیم از تولیدی به دست شما می رسد، نسبت به سایر فروشگاه ها ارزان تر بوده و البته بر اساس عوامل مختلفی مانند جنس چوب، نوع طراحی، بزرگی یا کوچکی و…. متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *