مقالات وب سایت

تولیدی مبل تهران

بهترین تولیدی مبل تهران انواع مبل راحتی، سلطنتی، استیل و غیره را با تنوع بالای طرح و رنگ و به کمک فناوری روز دنیا، تولید کرده و به فروش می رساند. شما با مراجعه به تولیدی مبل، این محصولات را در مدل ها، طرح و رنگ های مختلفی خواهید یافت.

استفاده از بهترین و باکیفیت ترین متریال در تولید مبل، این تولیدی را به یکی از محبوب ترین مراکز فروش مبل تبدیل نموده است. توجه داشته باشید که قیمت انواع مبلمان در این تولیدی، به دلیل خرید مستقیم از کارخانه و عدم وجود واسطه، بسیار مناسب تر از فروشگاه های عرضه مبل می باشد.

انواع مبل کدامند؟

امروزه مبل به یکی از عناصر جدایی ناپذیر وسایل منزل تبدیل شده است. به گونه ای که این عنصر، تأثیر بسیار مهمی در زیبایی و چیدمان خانه ها بر عهده دارد. البته این در صورتی است که مبل را در سبک و با رنگ مناسب با دکوراسیون منزل و یا محل کار خود انتخاب و خریداری کنید.

از این رو پیش از خرید مبل و ست کردن آن با اجزای خانه، بهتر است با انواع مبل و ویژگی های هر کدام از آنها آشنا شوید. چرا که عدم آگاهی و شناخت کافی درباره انواع مبل، شما را در خرید این محصول دچار اشتباه خواهد کرد.

برخی از مدل های مبل تولید شده در تولیدی مبل تهران به شرح زیر می باشد:

مبل راحتی

از رایج ترین مبل های مورد استفاده کاربران می توان به انواع مبل راحتی اشاره کرد. در طراحی این مبل، همانگونه که از نام آن پیدا است، بیشتر به راحتی و آسایش افراد توجه می شود. معمولاً در ظاهر مبل های راحتی، چوبی مورد استفاده قرار نمی گیرد؛ اما اسکلت اصلی کار با استفاده چوب با کیفیت ساخته می شود. متریال غالب به کار رفته در ساخت مبل های راحتی، پارچه های متنوع از نظر طرح و رنگ است. متریال دیگر به کار رفته در ساختمان این محصول، اسفنج نرم می باشد. از ویژگی های این مبل می توان به دسته های پهن و پایه های کوتاه و کم ارتفاع این محصولات اشاره کرد. در ساخت مبل های راحتی از چوب افرا، راش، توسکا و روس استفاده می شود. این نوع از مبل ها را می توان در قالب ست های تک نفره، دو نفره و سه نفره در بازار مشاهده کرد.

هنگام خرید مبل راحتی باید به استاندارد بودنطراحی این محصول توجه داشته باشید. دقت کنید که پشتی مبل انتخاب شده نباید زیاد کوتاه باشد. این بخش از مبل باید قسمتی از گردن کاربران را پوشش دهد.

شما می توانید با مراجعه به تولیدی مبل تهران و خرید از این مرکز، نوع و رنگ پارچه این مبل ها را با توجه به سیلقه شخصی خودتان انتخاب نمایید.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک از انواع دیگر مبل است که مطابق با اصول سبک کلاسیک طراحی و تولید می شود. ویژگی اصلی مبل کلاسیک، وجود منبت کاری های بسیار ظریف در بدنه این مبل ها می باشد. در تولید این محصولات، مرغوب ترین پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ضمن قسمت های چوبی این مبل از چوب های مرغوبی مانند چوب گردو و راش ساخته می شود. از این رو کیفیت ساخت این مبل ها، در بالاترین سطح قرار دارد.

ظاهر مبل های کلاسیک تا حدی شبیه مبل های سلطنتی است. البته در مبل های سلطنتی، منبت کاری در قسمت های تاج، دسته و پایه این مبل ها بیشتر از مبل های کلاسیک است. از این رو مبل های کلاسیک برای افرادی که طرح های شلوغ سلطنتی را نمی پسندند بسیار مناسب خواهد بود.

مبل ال

علت نام گذاری این مبل ها به نام ال، نحوه چیدمان آنها به شکل حرف L می باشد. مبل های ال با داشتن ظاهری مینیمال، برای استفاده در خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن بسیار مناسب هستند. این نوع از مبل ها فضای بیشتری را برای نشستن در اختیار افراد می گذارد. همچنین به دلیل قرارگیری مبل های ال در یک سمت، این مبل ها، فضای کمتری از منزل را به خود اختصاص می دهند. به همین علت مبل ال برای استفاده در منازل کوچک تر، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

به منظور خرید مقرون به صرفه این محصولات، می توانید از خدمات بهترین تولیدی مبل تهران استفاده کنید.

مبل چرم

یکی از مبل های لوکس که در میان علاقمندان به سبک مدرن و سنتی، از محبوبیت بالایی برخوردار است مبل چرمی می باشد. به دلیل استفاده از چرم در تولید این مبل ها، ماندگاری آنها نسبت به مبل های پارچه ای بیشتر است.

از دلایل محبوبیت مبل های چرمی در میان کاربران، استفاده از پارچه براق یا مات چرمی است که جلوه ای زیبا و لوکس را در دکوراسیون منزل ایجاد می کنند. توجه داشته باشید کهذ به دلیل ویژگی های چرم، باید در نگهداری از این مبل ها دقت کنید. به این ترتیب از ایجاد لک و خراشیدگی بر روی سطح چرمی مبل، جلوگیری می شود.

مزایای خرید مبل از تولیدی مبل تهران

خرید مبل از کارخانه ها و تولید های مبل، مزایای فراوانی برای خریداران این محصولات دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

خرید مبل با قیمت مناسب

امروزه با افزایش روز افزون قیمت مبل در بازار مواجه هستیم. یکی از مهم ترین دلایل این امر، وجود واسطه ها در بازار مبل است؛ بنابراین با حذف واسطه ها، محصول با قیمت پایین تری به دست مصرف کننده خواهد رسید.

بنابراین یکی از دلایل مراجعه خریداران به تولیدی مبل تهران خرید بدون واسطه از تولید کننده می باشد. با خرید مستقیم از درب کارخانه ها و تولیدی ها، می توانید محصول مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کنید.

امکان انتخاب طرح و رنگ پارچه

از دیگر دلایل ترغیب کاربران به خرید مبل از تولیدی ها، امکان انتخاب طرح و رنگ پارچه از این مراکز است. به این ترتیب که با مراجعه به تولیدی ها و کارخانجات مبل می توانید پارچه مورد نظر برای استفاده در ساخت مبل را از میان رنگ و طرح های مختلف پارچه انتخاب کنید. در نتیجه مبل شما با پارچه دلخواه و سلیقه شخصی تان دوخته خواهد شد. از این رو می توانید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون چیدمان منزل خود، بهترین انتخاب را از تولیدی مبل داشته باشید.

جمع بندی

مبل آنلاین از برترین تولیدی ها و عرضه کنندگان مبل در تهران به شمار می رود. در این تولیدی، انواع مختلف مبلمان با بهترین و باکیفیت ترین متریال ساخته می شوند. از این رو شما با اطمینان از کیفیت برتر محصولات مبل آنلاین، می توانید خریدی لذت بخش را از این تولیدی تجربه نمایید. به دلیل دور زدن واسطه ها، خرید شما از مبل آنلاین با قیمت بسیار مناسبی صورت خواهد گرفت. با استفاده از خدمات این تولیدی مبل تهران و خرید از این مجموعه، امکان انتخاب طرح و رنگ پارچه ینز برای شما امکان پذیر خواهد بود. در نتیجه می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود، بهترین انتخاب طرح و رنگ را داشته باشید. وجود کارشناسان خبره و باتجربه در مبل آنلاین، از دیگر ویژگی های این فروشگاه به شمار می رود. به این ترتیب اگر در انتخاب مبل برای منزل یا محل کار خود دچار تردید هستید، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *